08 May 2010

Ratu bantal


emmmm korang nk tau tak. kat katil aku penuh dengan bantal. Family aku gelar aku Ratu bantal. Aku akan membebel kalo bantal kt katil aku hilang. Bantal yang aku dh pakai akn jadi milik kekal. Tak boleh org lain guna. Aku tak suka tau.Tapi nak di ingatkan, bantal2 tu bkn bantal busuk aku k.


Sekurang2nye aku ada 6 @ 7bantal keseluruhannye.Korang nk tau cara aku guna bantal tu. 2 bantal aku letak kt kepala. 2 bantal utk kiri dan kanan aku. 1 bantal peluk aku kepit. 1 bantal khas utk aku tutup muka dan 1 bantal lg stanby. Lagi bantal2 tersebut aku suruh mak wat sendiri. Aku tak suka bantal yg beli kt luar sbb keras. Beli kabu n watla. Maka bantal tu lembut2 belaka.

Aku akan sentiasa memeluk bantal kalo kt umah.Lagi2 tengok tv. best siut. Nk dijadikan cerita, masa baru2 kahwin encik hubby aku bising gak. Serabut katil. Sampai merajuk sbb tak de ruang utk dia. Tapi sekejap jela,nak buat mcm mana. kalo tak de bantal tu semua aku mmg susah nk tidur nyenyak. Dari dulu sampai skrg aku tak berminat nak tidur umah org walaupn umah sedara mara. sbb umah2 tu tak sediakan aku bantal yg banyak.kih..kih..kih..

1 comment:

  1. Bantal peluk..teman setia wanita..Aidah sendiri pakai 3 bantal peluk kalau nak tido..

    ReplyDelete