08 February 2011

Kerja Daa....

Ho... Ho... Ho... setelah 6 hari bercuti, harini hari pertama kembali ke tmpat keja. Waaaa berat bontot nk bangun pagi td. Dgn gaya yg agak poyo gagah kn diri bangun. Huuuishhhhh time keja mata berat sgt nk buka tapi bila cuti sblm subuh dh sedaq.. 

Tapi setelah bersiap, berkobar2 plak nk pegi keja. Nk jumpa kwn2, borak2 ngumpat2 gelak2 dan kawasan yg sama waktu dgnnya. Mcm biasa ngeteh dulu sblm masuk keja. Masuk2 je kedai, mamak2 sebok je tanya kenapa dh 2 minggu tak nampak batang hidung aku??????? ishhhhh ko rindu ke kt aku hahahaha. Diaorg kata, aku tak de pisang tak bleh abis. Mana taknya ari2 dok order roti pisang. MMg pn aku dh lama tak ngeteh sbb sblm cuti je aku dh menyutikan diri aku.. Nk tau apa sobab Nye.... Banjir ( kesian aku tau ). Pasal banjir next entri.

Dah sebulan aku tak berblog. Kesihatan yg tak mengizinkan. Kene selsema yg teruk.. dah tu sakit kepala. Nila yg dikatakan penyakit awal tahun. hehehe. Dahla jgn citer, aku anggap ni dugaan Allah utk aku. Harini walaupun sibuk tapi happy. Masing2 citer pasal percutian. Lg pn pagi2 td keja byk tertangguh akibat masalah tenet.. Ok la bye2

No comments:

Post a Comment