28 January 2010

BoYs OvEr FlOwErS

Drama korea yang menjadi bualan perempuan2 kat malaysia termasuk aku. Siarannye setiap hari isnin hingga jumaat di TV8. Dari pukul 8.30pm-9.30pm. "Boys Over Flowers" mengisahkan 4 orang lelaki handsome dan terkaya. Mereka menggelarkan diri mereka F4. Mereka sangat digilai dan ditakuti di sekolah. Setiap perbuatan mereka sering menjadi pandangan terutama "pompuan". Mereka semua ialah Goo Joon Pyo, Yoon Ji Hoo, So Yi Jung Dan Song Woo Bin.Mereka ni begitu rapat sejak di tadika lagi. konon2 nye. Nak tahu lebih lanjut cerita ni tengokla sendiri. Kalau aku nak tulis kt blog ni seliuhla jawabnye jari aku.
Dalam 4 orang ni aku begitu meminat Yoon Ji Ho @ nama sebenarnye Kim Hyun Joong. Dilahirkan pada 06.06.1986. Muda lagi tuh...










Kadang2 aku terfikir sendiri. kat Malaysia ni ada ke lelaki yang setampan ji hoo. Wajah macam ni baru boleh kita panggil " Patung bernyawa"

No comments:

Post a Comment