08 February 2010

AdUhAi FeBrUaRy'2010

Nampaknye bulan february ni mmg mencabar bagi aku. (penat) Pelbagai aktiviti dalam bulan february ni. Ialah bulan february dahla pendek dari bulan2 biasakan...lagi-lagi serentak dgn cuti tahun baru cina. kalo bab keja plak, kena siap sblm cuti. kebiasaannye pelanggan ramai dtg time nila.

keja

Hari ni ( isnin) mmg penat ckitla. banyak keja. Semua document kena up-to-date. statment insurans plak kena up date sbb takut customer complain ins/roadtax terlepas. Lagi2 aku punye akaun dah 2 bulan tak balance ( huarrgggg tension ). tulah keja kn...kita kalo nak cari rezeki yg halal mmg byk dugaan nye... so sabar je la

Undangan (14/02 )

Bln february ni ramai orang ambil keputusan untuk mendirikan rumahtangga. Aku ada 2 atau 3 jemputan. Insayaallah aku akan pegi. tak boleh terkecuali sbb 1 tempat kawan baik dan yang lain umah saudara. tak nak pegi pn tak boleh sbb kena hantar mak gak. Lagi yang bestnye 14/02 valentime day jatuh pada hari ahad so ramai ambil kesempatan abadikan tarikh tu. Harini dalam sejarah tau. Aku plak mybe cuti 5 hari so enjoyla dgn jemputan kahwin.

19/02/2010 ( my birthday )

Hari paling penting sb aku dilahirkan. Setiap tahun aku menyambutnye Walaupn secara kecil2 je. Pertama mesti dgn hubby. Ke-2 dengan aku punye family dan terakhir dgn kawan2 baik. Aik tak sabar nak menunggu hari tu babe....Aku harap tahun ni aku boleh sambut dgn hubby (berdua2an) and dapat hadiah lagi.... Best...best...best

26/02/2010

ni yang boleh wat kepala pusing... Bln ni busy dgn sesi latihan. Aku tensionla. Sabtu n ahad stanbay utk belajar. Buang masa aku je kan. Jgn panik aku belajar memandula. Selama ni tak terfikir nak ambil lesen sb pakai lesen Agung je. Dapat cikgu yang mengajar hampeh. Semua tak betul. 26hb kena test JPJ. Aduh.....Lulus ke tak ni. Selama ni w/pn aku tau memandu tapi tiba depan cikgu tu jadinye semua tak betul. Eeeeeee wat aku geram je. di sebabkan cikgu orang tua so aku hormat tak nyer aku melawan, ikut jela. Nnt melawan takut tak lulus plak(sb kurang ajar)

Harapan

Sebab bulan february bln penting dalam diri aku, aku dilahirkan dalam bulan ni so besarla harapan aku untuk tahun 2010
Pertama
Semoga Allah perbanyakkan rezeki ke atas aku n hubby
Limpahkan
kebahagian keatas aku, hubby, family dan org sekeliling aku dunia & akhirat
Jauhi aku daripada dosa2 besar
aku harap tahun ni aku boleh membahagiakan lagi mak, ayah serta adik2 aku

Ke-2
Rahmatilah rumahtangga aku. Jauhi dari perkara yg negetif. Rumahtangga mana yg tak dilanda musibah so kuatkan hati aku utk mengharunginye. aku harap tahun ni aku punye peluang utk hamil. Anak itu penyeri umahtangga. Aku Harap Allah akan makbulkan doa aku.

Ke-3
Aku nak cari peluang keja yang lain. Insyaallah kalo tuhan izinkan. Banyak juga aku apply tapi belum ada rezeki lagi. ( sesiapa yg nk reconmend bolehla ). Kalo boleh dapat kerja yang lagi bagus, kenapa tidak utk mencuba. Doakanla.......

Ke-4
Aku harap 26hb ni aku lulus test JPJ utk dapatkan lesen. Lepas ni aku boleh bawa mak and ayah kemana2 tanpa ragu2 lagi

InsyaAllah jika di izikan oleh allah yang maha kuasa. Amin



No comments:

Post a Comment