03 April 2010

Air Panas Sg Gersik Muar


Minggu lepas masa nengok Tv, Adalah rancangan pasal tempat2 menarik utk dilawati. Biasala astro macam2 ada kn. Bagi sesiapa yg blum melanggan astro sila daftar kt agen berhampiran ( wah x pasal2 buat iklan free ). Aku tertarik kt 1 tempat ni. Tempat perlancongan di taiwan yg mempunyai kolam air panas yg cantik lg moden. Wah otak masa tu terapung2 dh sampai kolam air panas tu. Sangat cantik. Di sebabkan kalo nk g sana ambik masa yg jauh lg mahal kn so hubby cadangkan aku g Kolam Air Panas sg gersik, Muar. Hampeh, jauh dari apa yang aku bayangkan
kurengla tempat ni beb. Dahla jauh dari jalan raya besar. Masa aku sampai baru lepas ujan. Kawasan kolam air panas ni berpagar, dan landskap pn agak cantikla. Ada gak disediakan kemudahan2 kt situ. Ada gerai2, ada surau, kerusi bagi org yang nk menghirup udara ptg.
Gambar ni aku ambik kt kolam air panas saje dan kawasan2 sekitarnye aku tak ambik pn

Aku kt sini tak lama just 10 minit je. Aku rasa org2 yg datang kt sini penduduk sekitar kawasan2 ni je kot. Kebanyakkan yg dtg semua berkeluarga.Kepanasan air kolam ni pn ok2 je. Mood aku sampai tempat ni pn jd kurang baik sb tak seperti apa yg aku nampak kt TV haritu tau.

3 comments:

  1. terima kasih berkunjung ke blog group kami..salam

    ReplyDelete
  2. emmm baru skrg ke ucap terima kasih. sbb saya dah lama mengikuti....hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam. Boleh sms no tel homestay yang ada kat sana.. ingat nak stay disana.. tqvm. Ni no ye.. 0137093249..

    ReplyDelete