15 April 2010

Cuti2 Malaysia


Rupanya byk lg tempat percutian kt malaysia yg belum habis aku lawati. Kebanyakkan tempat yg aku pilih untuk bercuti adalah " PULAU'. Entahla aku rasa pulau tu byk ketenangan. enjoy bercuti di sana. Tenang, Damai dn macam2.
Bila kita ambik keputusan nk bercuti, mestila kita nk satu tempat yg boleh memberi ketenagan dn kepuasaan kpd kita kn. Korang fikir bercuti pn perlukan budgetkn. So jgn sia2kn. Fikir dan tentukan tempat yg betul. Jgn plak menyesal di kemudian. Byk gak pulau yg aku g seumur hidup ni. Dari zaman bujang ke zaman berkahwin nie. Tapi aku x boleh tunjuk gambar2 sb semua tu koleksi peribadi aku. Maksud aku bkn yg tak senonoh tau.Sepanjang aku g bercuti, aku sering ditemani family, kwn2 (pompuan je tau ) n hubby je.




Nilah pulau tioman. Pulau pertama aku g bersama kwn2. Tapi agaknye sekarang ni lg cantik tempatnye kn...




Pulau Redang yg cantik sekali. Tempat ni aku g bersama hubby masa bulan madu tau sungguh cantik sekali. Kenangan yg takkn aku lupakan.Romantik sekali. Waktu malam plak sungguh mendamaikan jiwa pengunjungnye....




Betul tak kwn2. Pulau 1 tempat yg cantik dan tenang utk kita bercuti. Pulau Perhentian ni aku g dgn hubby pd tahun ke-2 kitaorg kahwin.

Kenal tak tempat ni. Langkawila. Kalo g mesti tak lepaskan peluang ambik gambar kt sini

Teringat lg masa naik kabel ni, sb hubby nk naik sgt so terpaksala ikut. Kecut perut aku al-maklumla gayat katakn


p/s : akan ada sambungan pasal cuti2 malaysia sb mmg byk pulau yg aku dh lawati. Tunnnggguuu...

No comments:

Post a Comment