26 July 2010

Penyakit Ganjil

Hari isnin lepas bangun tido jari bongsuku sakit...(jari kelingking). Takla sakit sgt just tak selesa. Hari ke-2 jariku bengkak n sakit. Slps keja g klinik, doktor kata aku tak sakit. So doktor kasi ubat demam n tahan sakit. Hari ke-3(rabu) jariku btambah bengkak dn agak susah nk genggam. Pergi keja gak w/pn sbnarnye nk pegang pen pn sakit. Makin petang makin sakit...balik rumah, mandi dn terus tidur sb bdn ala-ala nk demam. Last2 x dpt tido mlm tu sb terasa sakit dn berdenyut2. Ngee*** bowink tol. Keesokkan nye bangun nk g keja, jariku makin bengkak n warna kebiruan...wah parah ni...1 rumah kebinggungan.

So aku dibawa ke klinik dgn keadaan pucat lesu dek kerna menahan sakit. Lagi malang, aku diberi 2 suntikan n jalani ujian darah bagi memastikn penyakit sbnarnye. Mak ooiii bunyi mcm dahsyat sgtkn. Mmg dahsyat pown sb doktor pn confuse... Pada ari yg sama aku diberi MC 2 hari.

Balik rumah terus demam. Seluruh tangan jd sakit.. Ujian darah menunjukkan aku terkena gigitan serangga berbisa..

No comments:

Post a Comment