17 March 2010

Jerawat


Jerawat mmg masalah besar bagi aku dan perempuan kt dunia ni....

Setiap bulan kalo time datang bulan, siapla. Org kata sb hormon kita tapi aku tak taula

Bagi aku pulak time aku tension gila gaban mmg akan terkeluarla jerawat2 aku ni

Aku mmg jenis kulit jerawat dn berminyak. Dulu kulit aku mmg teruk tau. setiap hari akn keluar jerawat, cuba bayangkan kalo byk tahun. Macam2 produk kecantikan kt pasaran aku try tak kira murah @ mahal. Tapi result nye tetap sama, hampeh. Sejak february tahun lepas aku cuma produk RZ cosmetic. Bkn org yg syorkan tapi aku cari sendiri maklumat pasal kecantikan melalui internet. Akhir aku berani mencuba produk RZ ni. Alhamdulillah dh setahun nampak kesannye. W/pn lambat tapi yg penting tiada kesan sampingan. Produk ni murah dan mampu di miliki oleh semua golongan.



tengok kesan jerawat semakin berkurangan kt muka aku. Dulu aku mmg tak suka bergambar sb malu ada jerawat tau tapi skrg tidak lagi



so kepada perempuan2 kt luar sana, jgn segan2 utk jadi cantik. kerana dirimu begitu berharga


No comments:

Post a Comment